Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna sporządzona na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67)
Sekretariat poradni przyjmuje zgłoszenia, wnioski i pisma interesantów.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
- Sekretariat poradni udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-04-2021 - Edycja treści
- 10-03-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 90