Deklaracja Dostępności
Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna nr 6 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://ppp6lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 16 marca 2021.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10 marca 2021.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
W zakresie sprawozdań finansowych znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 10 listopada 2022.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Paweł Majchrzak
- e-mail - kontakt@ppp6.elodz.edu.pl,
- telefon - +48 42 681 92 82.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą pojedyncze drzwi wejściowe, umiejscowione na jego froncie. Przed wejściem znajduje się stopień, brak podjazdu dla wózków. Drzwi zaopatrzone są w zamek elektromagnetyczny, by je otworzyć należy skorzystać z domofonu – przycisk z napisem „sekretariat”.
Do wnętrza budynku prowadzi jedna klatka schodowa łącząca 4 kondygnacje.
Brak windy.
Każda kondygnacja połączona jest wspólnym korytarzem łączącym poszczególne pomieszczenia.
Sekretariat Poradni znajduje się na I piętrze, na prawo od klatki schodowej.
Gabinety umiejscowione są na parterze i 3 piętrach budynku.
WC znajduje się na I piętrze na lewo od klatki schodowej.
W budynku nie ma pochylni, platform, nie jest dostępna informacja głosowa, brak pętli indukcyjnych.
W przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową wizyty mogą być organizowane w gabinetach znajdujących się na parterze.
Przed budynkiem znajduje się parking podzielony na strefę dla klientów i strefę dla pracowników oznaczoną tablicą informacyjną.
Osoby korzystające z pomocy psów asystujących mają prawo wstępu po wcześniejszym umówieniu wizyty z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny (aktualne szczepienia, certyfikat potwierdzający status zwierzęcia, uprząż), mając szczególnie na uwadze zachowanie czworonogów wobec przebywających na terenie Poradni dzieci.
Dojazd do Poradni od ul. Rzgowskiej. W odległości około 200 m znajduje się przystanek tramwajowy : 2A; 2B; 11; 16; Z i autobusowy: 72A; 72B; N3A (przystanek 1020) oraz w odległości 100 m przystanek tramwajowy: 11; 15; 16; Z i autobusowy: 72A; 72B; N3A (przystanek 1017).
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Poradnia nie oferuje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.