Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2021-03-16.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-10.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
W zakresie sprawozdań finansowych znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2022-11-10.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Paweł Majchrzak,
- adres e-mail - kontakt@ppp6.elodz.edu.pl,
- numer telefonu - +48 42 681 92 82 ,
- adres do korespondencji - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 6, Rzgowska 25, 93-008 Łódź .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą pojedyncze drzwi wejściowe, umiejscowione na jego froncie. Przed wejściem znajduje się stopień, brak podjazdu dla wózków. Drzwi zaopatrzone są w zamek elektromagnetyczny, by je otworzyć należy skorzystać z domofonu – przycisk z napisem „sekretariat”.
Do wnętrza budynku prowadzi jedna klatka schodowa łącząca 4 kondygnacje.
Brak windy.
Każda kondygnacja połączona jest wspólnym korytarzem łączącym poszczególne pomieszczenia.
Sekretariat Poradni znajduje się na I piętrze, na prawo od klatki schodowej.
Gabinety umiejscowione są na parterze i 3 piętrach budynku.
WC znajduje się na I piętrze na lewo od klatki schodowej.
W budynku nie ma pochylni, platform, nie jest dostępna informacja głosowa, brak pętli indukcyjnych.
W przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową wizyty mogą być organizowane w gabinetach znajdujących się na parterze.
Przed budynkiem znajduje się parking podzielony na strefę dla klientów i strefę dla pracowników oznaczoną tablicą informacyjną.
Osoby korzystające z pomocy psów asystujących mają prawo wstępu po wcześniejszym umówieniu wizyty z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny (aktualne szczepienia, certyfikat potwierdzający status zwierzęcia, uprząż), mając szczególnie na uwadze zachowanie czworonogów wobec przebywających na terenie Poradni dzieci.
Poradnia nie oferuje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Dojazd do Poradni od ul. Rzgowskiej. W odległości około 200 m znajduje się przystanek tramwajowy : 2A; 2B; 11; 16; Z i autobusowy: 72A; 72B; N3A (przystanek 1020) oraz w odległości 100 m przystanek tramwajowy: 11; 15; 16; Z i autobusowy: 72A; 72B; N3A (przystanek 1017).
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.